| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jeroen member

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Do Jul 23, 2009 16:39 Onderwerp: |
|
|
Het kan natuurlijk, maar dan ga je ervan uit dat de inhoud van de losse box (in dit geval op DVD), hetzelfde zal zijn als in de Complete series.
En daar twijfel ik sterk aan, want als je die lijn door zou trekken voor de andere seizoenen, dan zou de UK er erg bekaaid vanaf komen qua extra's (aangezien alle losse boxen i.v.m. de USA kale versies zijn).
Dit werd waarschijnlijk gedaan omdat de r2 boxen veel eerder uitkwamen, en dat je dus kon kiezen: kale versies die je eerder kunt kopen, of de uitgebreide versies waar je op moest wachten.
Ik ga ervan uit, dat de Complete series voor de diverse regio's hetzelfde zullen zijn, zeker voor de blu-ray's waarvan er nog niet 1 in de UK uit is.
Maar..........we houden het zeker in de gaten Jeroen . _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Do Aug 06, 2009 09:45 Onderwerp: |
|
|
Dat is jammer.....dacht ik wat centen te besparen door de BSG box bij thehut te bestellen tijdens hun 10% actie, krijg ik een mail dat de bestelling geannuleerd is omdat ze deze niet buiten de UK verzenden......
Ondertussen had ik alweer mijn amazon bestelling geannuleerd.
Ik laat het maar even zo, heb toch een klein beetje schrik gekregen na de post van Jeroen, en ik wil uitsluiten dat ze opeens een week van tevoren gaan verzenden, en dat blijkt dat uit reviews dat Jeroen toch gelijk heeft.
Ik zit dus weer in de fase afwachten . _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Za Aug 08, 2009 14:10 Onderwerp: |
|
|
Ook ik wacht nog even hoe het precies zit met de UK versie. Hoe dan ook, ik zal en ik moet BSG op BR hebben  _________________ How about a magic trick?
I'm gonna make this pencil... disappear. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Za Aug 08, 2009 19:01 Onderwerp: |
|
|
| cybershot_F505 schreef: |
Ook ik wacht nog even hoe het precies zit met de UK versie. Hoe dan ook, ik zal en ik moet BSG op BR hebben  |
Hear hear ! _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Wo Aug 12, 2009 12:45 Onderwerp: |
|
|
Ik zat net bij DVDTimes te kijken en zag daar het persbericht.
http://www.dvdtimes.co.uk/content/id/71269/battlestar-galactica-the-complete-series-r2uk-bd-in-september.html
| Citaat: |
| Battlestar Galactica: The Complete Series (Limited Edition Blu-ray) - £159.99 RRP – This 20-disc Blu-ray set includes every episode (plus the Razor film), all of the season extras plus over 140 hours of exclusive blu-ray bonus content including 2 extended episodes, interactive quizzes, The Resistance Webisodes and much more. |
2 extended episodes Ik zou toch zweren dat het er meer waren. _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Wo Aug 12, 2009 22:36 Onderwerp: |
|
|
DVDactive levert ook niet veel meer info over deze UK boxset.
Universal Pictures UK has announced the DVD and Blu-ray release of Battlestar Galactica: The Complete Series for the 21st of September, priced at around £119.99 and £159.99 respectively. A list of rumoured bonus material can be found below, along with the artwork. There will also be a special 'online only' DVD release that includes a Cylon Centurion figure. This will retail for around £129.99. We'll bring you more info as it arrives, along with superior artwork.
•Audio/Podcast Commentaries
•Deleted Scenes
•Battlestar Galactica: The Lowdown
•Extended Episodes
•Minisodes
•Sneak Peek at Caprica
•David Eick’s Video Blogs
•‘What the Frak is Going on with Battlestar Galactica?’
•‘Evolution of a Cue’
•Behind the Scenes Featurettes
•Sketches and Art |
_________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Wo Aug 12, 2009 22:41 Onderwerp: |
|
|
Ik zat net bij DVDTimes te kijken en zag daar het persbericht.
http://www.dvdtimes.co.uk/content/id/71269/battlestar-galactica-the-complete-series-r2uk-bd-in-september.html
| Battlestar Galactica: The Complete Series (Limited Edition Blu-ray) - £159.99 RRP – This 20-disc Blu-ray set includes every episode (plus the Razor film), all of the season extras plus over 140 hours of exclusive blu-ray bonus content including 2 extended episodes, interactive quizzes, The Resistance Webisodes and much more. |
2 extended episodes Ik zou toch zweren dat het er meer waren. |
Dat klinkt echt niet goed....op de US versie zijn er 5 (6 als je Razor meetelt).
Zou het dan toch de US-versie worden? Als dit klopt, voor mij wel in ieder geval.... _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Do Aug 13, 2009 16:06 Onderwerp: |
|
|
YES!!
Het zou behoorlijk dom zijn geweest van Universal om niet dezelfde HDmasters te gebruiken als de Amerikaanse editie. Bij DVD is dat toch wel te begrijpen vanwege PAL/NTSC. Tuurlijk rechtenkwesties kunnen ook een rol spelen, maar op technisch gebied met HD ben je iig van dat PAL/NTSC gekloot af. _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Ma Sep 14, 2009 12:18 Onderwerp: |
|
|
The Plan is niet de allerlaatste BSG aflevering/film, althans als ik de volgende bericht mag geloven.
| For now, Edward James Olmos just wants you BSG fans to buy The Plan on Blu-ray when it comes out on Oct. 27 (Eddie's really into Blu-ray for some reason), but he also insisted, "I can guarantee you this will not be the last movie on Battlestar Galactica." |
update:
This statement, however, is by no means official, as both Ron Moore, David Eick, and SyFy have made no mention of any additional Battlestar films.
Olmos later went on to clarify that if The Plan sold ¾ of a million copies (750,000) then Universal Studios would assuredly be willing to produce future Battlestar-related productions. |
Sowieso koop ik The Plan op Blu.  _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Ma Sep 14, 2009 18:01 Onderwerp: |
|
|
| ROGUE schreef: |
 |
En dan nu met live action beelden.
http://www.youtube.com/watch?v=Vz7sJGUpDvA _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
Flying Dagger member

|
Geplaatst: Ma Sep 14, 2009 21:39 Onderwerp: |
|
|
Kan ik die voor een euri of 70 kopen? Zoveel geld zou ik kwijt zijn aan de 4 seizoenen los (R4 oid).  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Ma Sep 14, 2009 22:07 Onderwerp: |
|
|
| Flying Dagger schreef: |
Kan ik die voor een euri of 70 kopen? Zoveel geld zou ik kwijt zijn aan de 4 seizoenen los (R4 oid).  |
Ja duh! smartass als je de DVD's neemt ben je een stuk goedkoper uit
But moi wil BSG in Hi-Def. DVD's voldoen niet aan die norm  _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
Flying Dagger member

|
Geplaatst: Ma Sep 14, 2009 22:22 Onderwerp: |
|
|
Neem aan dat die dingen in zowel BR als DVD vorm te krijgen zijn?
Ga geen bakken uitgeven aan BRs, zo leuk vond ik deze serie óók weer niet . I'm on a budget, you know... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Ma Sep 14, 2009 22:34 Onderwerp: |
|
|
| Flying Dagger schreef: |
Neem aan dat die dingen in zowel BR als DVD vorm te krijgen zijn?  |
Het plaatje van de boxset en de live action beelden zijn idd van de DVD tin boxset. Maar de Blu-ray tin boxset is precies hetzelfde.
Het lullige is dat alleen seizoen 1 (incl. mini series) en seizoen 4.5 los verkrijgbaar zijn op BR. No way dat ik ga wachten totdat de rest op BR is verschenen terwijl er een mooie limited box set verkrijgbaar is met alle seizoenen. _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
veldie member

Geregistreerd op: 02 Jun 2003 Berichten: 574 Woonplaats: Ninove (Belgie)
|
Geplaatst: Di Sep 15, 2009 10:44 Onderwerp: |
|
|
BR box is besteld op Amazon.co.uk. Volgende week ga ik denk ik een Mexicaanse griep simuleren ...  _________________ "Let's hunt some Orc !"
My DVD collection /  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jeroen member

|
Geplaatst: Do Sep 17, 2009 21:44 Onderwerp: |
|
|
Is er iemand die al weet of de Benelux uitgave (DVD) van seizoen 4 ook de verlengde versies van "A Disquiet Follows my Soul", "Islanded in a Stream of Stars" en "Daybreak" bevat?
De Franse uitgave, die ook uit 8 DVDs bestaat, zou deze immers wel hebben (althans, volgens http://www.battlestargalactica-dvd.fr/). Bij de opsomming van de extras voor de Benelux uitgave wordt er echter zelfs niet gesproken over de lange versies (maar vreemd genoeg wel over de webisodes, die dan weer op geen enkele andere uitgave te vinden zijn), en dit terwijl zelfs de UK versie van de tweede helft van het seizoen toch nog 1 verlengde aflevering bevatte.
Natuurlijk, de verlengde aflevering van Pegasus in seizoen 2 stond ook nergens aangekondigd als extra, maar we hebben hem wel gekregen. Vandaar dat ik niet gewoon op de opgesomde extras afga. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Vr Sep 18, 2009 18:15 Onderwerp: |
|
|
| Jeroen schreef: |
| Is er iemand die al weet of de Benelux uitgave (DVD) van seizoen 4 ook de verlengde versies van "A Disquiet Follows my Soul", "Islanded in a Stream of Stars" en "Daybreak" bevat? |
Ja. En als dat niet zo is, kan ik alsnog Werner de schuld geven. Want hij heeft de review geschreven op DVDinfo.be  _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
Werner Peeters DVDforum Partner

Geregistreerd op: 02 Jun 2003 Berichten: 13633 Woonplaats: Mortsel, Belgie
|
Geplaatst: Vr Sep 18, 2009 18:56 Onderwerp: |
|
|
| Is er iemand die al weet of de Benelux uitgave (DVD) van seizoen 4 ook de verlengde versies van "A Disquiet Follows my Soul", "Islanded in a Stream of Stars" en "Daybreak" bevat? |
Ja. En als dat niet zo is, kan ik alsnog Werner de schuld geven. Want hij heeft de review geschreven op DVDinfo.be  |
De lange versies staan er wel degelijk op, de korte niet. Ik haal er even de duurtijd per aflevering bij...
A Disquiet That Follows My Soul extended (50:54)
Islanded In A Stream Of Stars extended (1:00:30)
Daybreak part 1, 2 & 3 extended (2:26:17)
't Is wel geen Benelux-release maar Vlaanderen-Nederland only. D'r staan geen Franse ondertitels op, alleen Nederlandse. _________________ Mijn DVD-pagina * DVD Info * Facebook *  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jeroen member

|
Geplaatst: Vr Sep 18, 2009 20:23 Onderwerp: |
|
|
| Werner Peeters schreef: |
Ja. En als dat niet zo is, kan ik alsnog Werner de schuld geven. Want hij heeft de review geschreven op DVDinfo.be  |
De lange versies staan er wel degelijk op, de korte niet. Ik haal er even de duurtijd per aflevering bij...
't Is wel geen Benelux-release maar Vlaanderen-Nederland only. D'r staan geen Franse ondertitels op, alleen Nederlandse. |
Heerlijk! Bedankt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Di Sep 22, 2009 17:12 Onderwerp: |
|
|
| veldie schreef: |
BR box is besteld op Amazon.co.uk. Volgende week ga ik denk ik een Mexicaanse griep simuleren ...  |
Ik heb de BR box al binnen.
BTW: Het bijbehorende boekje bevat profiles van de karakters , een glossary en natuurlijk de episode guide per disc. Tevens zijn de extra's ook vermeld in het boekje. _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jeroen member

|
Geplaatst: Di Sep 22, 2009 19:19 Onderwerp: |
|
|
't Is wel geen Benelux-release maar Vlaanderen-Nederland only. D'r staan geen Franse ondertitels op, alleen Nederlandse. |
Heb wel een paar, weliswaar kleine, opmerkingen op de review. Gezien ik geen topic over de recensie vindt, zal ik dit maar hier neerschrijven.
(Eerst even neuten op details :p )
In tegenstelling tot wat de review zegt, staat AFLEVERING iedere keer toch correct gespeld (niet dat het er iets toe doet). (Daarentegen is het mij wel opgevallen dat de korte inhoud aan de achterkant van de doos langs geen kanten overeenstemt met wat er gebeurt in de reeks.)
Het tekstje onder de screenshots is bovendien verkeerd:
Twelve cylon models
Seven are known
Four live in secret
One will be revealed
Tenslotte vraag ik mij wel af hoe je "The Hub" een filleraflevering kan noemen. Komt zelf niet in de buurt vind ik. Er zijn trouwens geen echte complete fillerafleveringen in seizoen 4. Een filleraflevering is immers een aflevering die je gewoon kan weglaten, en je nooit dat nooit zou opgemerkt hebben. In seizoen vier zijn er echter geen afleveringen waar er niet op een of andere wijze terug naar verwezen wordt in volgende afleveringen.
Maar voor de rest ben ik het grotendeels eens met je recensie, hoewel ik persoonlijk een hogere score zou gegeven hebben (maar dat is uiteraard mijn mening). |
|
| Terug naar boven |
|
 |
veldie member

|
Geplaatst: Wo Sep 23, 2009 09:05 Onderwerp: |
|
|
Ik heb de BR box al binnen. |
Is gisteren ook toegekomen. Ga binnen een paar minuten naar aflevering 4 van seizoen 4 kijken. Man man, dit is een pracht van een uitvoering voor een pracht van een reeks. _________________ "Let's hunt some Orc !"
My DVD collection /  |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 23, 2009 13:43 Onderwerp: |
|
|
| In tegenstelling tot wat de review zegt, staat AFLEVERING iedere keer toch correct gespeld |
Toch niet hoor.
| Het tekstje onder de screenshots is bovendien verkeerd: |
Dat klopt, ik heb het verbeterd.
| hoewel ik persoonlijk een hogere score zou gegeven hebben. |
Een 8/10 is toch niet rotslecht, toch? _________________ Mijn DVD-pagina * DVD Info * Facebook *  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jeroen member

|
Geplaatst: Wo Sep 23, 2009 21:10 Onderwerp: |
|
|
| In tegenstelling tot wat de review zegt, staat AFLEVERING iedere keer toch correct gespeld |
Toch niet hoor.
| Het tekstje onder de screenshots is bovendien verkeerd: |
Dat klopt, ik heb het verbeterd.
| hoewel ik persoonlijk een hogere score zou gegeven hebben. |
Een 8/10 is toch niet rotslecht, toch? |
Ik heb toch nooit beweerd dat het een slechts score was? Gewoon dat ik persoonlijk meer had gegeven.
Wat het menuscherm betreft:
Lees ik nu zo slecht? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 23, 2009 22:12 Onderwerp: |
|
|
Lees ik nu zo slecht? |
Nee, maar kies nu eens "ondertiteling" en kijk eens wat er dan staat? _________________ Mijn DVD-pagina * DVD Info * Facebook *  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Wo Sep 23, 2009 22:25 Onderwerp: |
|
|
BR box is besteld op Amazon.co.uk. Volgende week ga ik denk ik een Mexicaanse griep simuleren ...  |
BTW: Het bijbehorende boekje bevat profiles van de karakters , een glossary en natuurlijk de episode guide per disc. Tevens zijn de extra's ook vermeld in het boekje. |
Lekker Marco . En niet gaan vertellen hoe mooi hij is; ik heb 'm gepland voor november samen met Star Trek. Dan ben ik ongeveer klaar met Six Feet Under en Eureka .
Dus niet overhalen om eerder te kopen he . _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jeroen member

|
Geplaatst: Wo Sep 23, 2009 22:47 Onderwerp: |
|
|
Lees ik nu zo slecht? |
Nee, maar kies nu eens "ondertiteling" en kijk eens wat er dan staat? |
Ok, je hebt inderdaad gelijk.
Ik doe de ondertitelingen steeds aan via de afstandsbediening wanneer de aflevering al bezig is, vandaar dat ik het nooit had gezien... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
RW member

|
Geplaatst: Do Sep 24, 2009 15:01 Onderwerp: |
|
|
En de BR UK heeft ook gewoon de extended episodes? _________________ Unnamed... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Do Sep 24, 2009 21:13 Onderwerp: |
|
|
BTW: Het bijbehorende boekje bevat profiles van de karakters , een glossary en natuurlijk de episode guide per disc. Tevens zijn de extra's ook vermeld in het boekje. |
Lekker Marco . En niet gaan vertellen hoe mooi hij is; |
Ik ga niet vertellen dat deze box mooi is. Ik ga niet vertellen dat alle 20 BD50s schijven bijna vol zijn. Het is gewoon 1TB aan junkfood.
ik heb 'm gepland voor november samen met Star Trek. Dus niet overhalen om eerder te kopen he . |
Welnee joh. Geduld is een schone zaak. Kom laat ik maar weer een aflevering kijken van BSG.
| RW schreef: |
| En de BR UK heeft ook gewoon de extended episodes? |
Jazeker. De UK BR box is kwa inhoud 100% gelijk aan de US BR box. Maar je moet niet schrikken als je de back cover van de tin bekijkt.
I'm gonna make this pencil... disappear.
Laatst aangepast door cybershot_F505 op Za Sep 26, 2009 21:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Vr Sep 25, 2009 11:11 Onderwerp: |
|
|
Zucht...ik ben sterk, ik ben sterk, ik ben sterk..... _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
veldie member

|
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 20:44 Onderwerp: |
|
|
| Zucht...ik ben sterk, ik ben sterk, ik ben sterk..... |
No worries .... soon you'll be "switched on" ...  _________________ "Let's hunt some Orc !"
My DVD collection /  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 21:15 Onderwerp: |
|
|
JP, The Force is strong with you.....  _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 22:20 Onderwerp: |
|
|
Ik heb gewoon een ijzersterke wil.....
Spoiler:
| niet dus. Ik heb 'm net besteld.....sorry. Ik dacht aan één van de allerbeste scenes die ik ooit heb gezien (waar dan ook) namelijk de scene met die geweldige muziek, als Baltar en number Six het operahuis binnenlopen naar hun kind, en ik dacht: waarom mijzelf nog anderhalf maand pijnigen. Het vlees is zwak, sorry.
|
 _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 23:37 Onderwerp: |
|
|
Heb ik al verteld hoe mooi die BR box is....
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Zo Sep 27, 2009 00:15 Onderwerp: |
|
|
Via amazon, dus die moet hopelijk volgende week binnenkomen . _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
veldie member

|
Geplaatst: Zo Sep 27, 2009 21:56 Onderwerp: |
|
|
Zopas de laatste (extended) aflevering gezien. Tranen in de ogen ... pracht van een serie ... pracht van een einde. _________________ "Let's hunt some Orc !"
My DVD collection /  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Wo Sep 30, 2009 22:38 Onderwerp: |
|
|
En binnen. Helaas is de box linksachter iets 'uitgedeukt' , niet echt heel opvallend, maar ja, voor dat geld (het totaal, voor zoveel discs is het natuurlijk goedkoop) mag hij wel perfect zijn.
Kijken wat ze zeggen bij amazon.
Viel me wel meteen op dat de eerste discs bijna niet uit het kartonnetje komen.
Verder geen tijd om nu te kijken, maar dat komt wel van de week . _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Wo Sep 30, 2009 23:28 Onderwerp: |
|
|
| En binnen. |
En ik kreeg de vandaag de cc rekening binnen. Van 135 voor 133 Euro. Yep, ik kreeg van Amazon nog 2 euro korting. De uiteindelijke verkoop prijs is dus verlaagd. Koopje toch voor 20 blauwe schijven. Bij de M.M. kost BSG S1 70 Euro en dat voor NL subs
Helaas is de box linksachter iets 'uitgedeukt' , niet echt heel opvallend, maar ja, voor dat geld (het totaal, voor zoveel discs is het natuurlijk goedkoop) mag hij wel perfect zijn. |
Geen enkele deuk. Pakketje kwam trouwens binnen via TNT.
| Viel me wel meteen op dat de eerste discs bijna niet uit het kartonnetje komen. |
Dat had ik dus ook. En anderen had ik begrepen uit diverse forums. _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Do Okt 01, 2009 20:20 Onderwerp: |
|
|
Ik krijg netjes een vervangend exemplaar toegestuurd.
De oude stuur ik terug, en ook die verzendkosten worden netjes vergoed. Zoals verwacht weer een prima service van amazon! _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Do Okt 08, 2009 21:59 Onderwerp: |
|
|
En ik ben ondertussen begonnen....prachtig.
Eerst even het operadeel van Kobol's last gleaming part 2 , en nu bezig aan het 2e seizoen (1ste seizoen heb ik niet zo lang geleden gezien op HD-DVD).
Ik ben dus niet gelijk naar Daybreak gegaan, knap he .
Beeld is prachtig, bijvoorbeeld aan boord van Galactica lekker rauw, op Caprica overbelicht, en op Kobol weer 'normaal'. Duidelijk is dat je in vergelijking met de DVD's veel meer ziet.
4 deeltjes gezien, en ik heb er weer helemaal zin in.....en dan heb ik nog niets met de extra's gedaan. _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Do Okt 08, 2009 23:01 Onderwerp: |
|
|
@ ROGUE Aangezien jij de HD-DVD van S1 ook hebt, hoe is de beeldkwaliteit van de BR (S1 uiteraard). Yep een vergelijking.
Niet dat ik de format war opnieuw wilt gaan opstarten integendeel. Maar de HD-DVD versie werd op highdefdigest flink afgekraakt. Gelukkig heb ik mij kunnen inhouden zowel op DVD als op het HD-DVD gebied van BSG. De dubbele dip schade valt wel mee. _________________ How about a magic trick?
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ernasto member

Geregistreerd op: 14 Jun 2003 Berichten: 4209 Woonplaats: De weduwe van Indië..
|
Geplaatst: Do Okt 08, 2009 23:49 Onderwerp: |
|
|
@ ROGUE Aangezien jij de HD-DVD van S1 ook hebt, hoe is de beeldkwaliteit van de BR (S1 uiteraard). Yep een vergelijking.
Niet dat ik de format war opnieuw wilt gaan opstarten integendeel. Maar de HD-DVD versie werd op highdefdigest flink afgekraakt. Gelukkig heb ik mij kunnen inhouden zowel op DVD als op het HD-DVD gebied van BSG. De dubbele dip schade valt wel mee. |
Ik vond de beeldkwaliteit van de HD-DVD's niet echt slecht, aangezien dat korrelige en fletse bij de serie hoort. Echter, het is geen high-definition referentiekwaliteit. Ik heb S2 t/m S4 Blu Ray vergeleken met S1 HDDVD en de beeldkwaliteit is stukken beter: veel scherper en schoner. Ik moet S1 op Blu Ray nog zien, maar ik ben erg blij dat Universal de overige seizoenen nu op Blu Ray heeft uitgebracht. Wat een serie. Nu alleen nog The Sopranos (The Complete Series)  _________________ Johnny Drama: "I couldn't do anything: he Jason Bourned me!"
Life In HD. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Za Okt 10, 2009 01:30 Onderwerp: |
|
|
Niet dat ik de format war opnieuw wilt gaan opstarten integendeel. Maar de HD-DVD versie werd op highdefdigest flink afgekraakt. Gelukkig heb ik mij kunnen inhouden zowel op DVD als op het HD-DVD gebied van BSG. De dubbele dip schade valt wel mee. |
ERnasto heeft al antwoord gegeven , en ik heb de HD-DVD (en mijn DVD's) al verkocht, dus ik kon zelf de vergelijking niet meer maken. _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ROGUE member

|
Geplaatst: Ma Okt 19, 2009 21:22 Onderwerp: |
|
|
En het bevestigd: The Plan is regiovrij!
Nu even kijken waar ik 'm bestel... _________________ Groet,
JP
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ernasto member

|
Geplaatst: Ma Okt 19, 2009 21:46 Onderwerp: |
|
|
Gisteren de HD van The Plan gezien:
Spoiler:
hoewel ik het wel mooi vind weer wat BSG te zien, is het een beetje langdradig en duurde The Plan wat aan de lange kant (110 min.). Er is ook heel veel gerycled materiaal in de film verwerkt, waardoor het echt nieuwe materiaal misschien 60% v/h totaal is? Je ziet nu veel van andere perspectieven, het loopt sowieso door het hele eerste seizoen van BSG.
En ja, je ziet boobies & beavers in de striptent en gezamelijke doucheruimte op The Galactica.
|
_________________ Johnny Drama: "I couldn't do anything: he Jason Bourned me!"
Life In HD. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cybershot_F505 member

|
Geplaatst: Ma Okt 19, 2009 22:57 Onderwerp: |
|
|
Correct me if I'm wrong. Tot nu toe zijn alle verschenen Universal Blu-ray's regiovrij. Dus op zich is dat geen verrassing
| Ernasto schreef: |
Spoiler:
| Je ziet nu veel van andere perspectieven, het loopt sowieso door het hele eerste seizoen van BSG.
|
|
[rewind tape]Correct me if I'm wrong.[/rewind tape]
Spoiler:
| Volgens mij ook het 2e seizoen.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ernasto member

|
Geplaatst: Ma Okt 19, 2009 23:36 Onderwerp: |
|
|
Ik typ ook sowieso..  _________________ Johnny Drama: "I couldn't do anything: he Jason Bourned me!"
Life In HD. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|