DVDforum :: Onderwerp bekijken - Battlestar Galactica - Final Season 4
DVDforum Forumindex DVDforum
>>>>>>>>>>>>Kun je niet meer inloggen? Verwijder dan even je cookies!<<<<<<<<<<<<

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Battlestar Galactica - Final Season 4
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    DVDforum Forumindex -> Series, Films en Roddels
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jeroen
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Jul 20, 2009 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ROGUE schreef:
Jeroen schreef:
ROGUE schreef:
cybershot_F505 schreef:
Het is de moeite waard om de volgende link even uit te checken.

http://www.thedigitalbits.com/reviewshd/bdreviews071609.html

Bedankt Marco, ik ben overtuigd: mijn pre-order voor de UK versie blijft staan Very Happy !

Hou er wel rekening mee dat de UK versie van Seizoen 4.5 enkel de uitgebreide versie van "A disquiet follows my soul" bevat.

Voor de verlengde versies van "Islanded in a Stream of Stars" en "Daybreak" moet je dus bij de Regio 1 zitten.

Van welke bron heb je deze info?

http://www.dvdtimes.co.uk/content/id/70778/battlestar-galactica-the-final-season.html

http://www.dvdtimes.co.uk/content/id/70530/battlestar-galactica-the-final-season-r2-in-june-updated.html

http://www.reviewgraveyard.com/00_revs/r2009/dvd/09-06-01_battle-galactica-fin.html

http://forums.syfy.com/index.php?showtopic=2333532
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 23, 2009 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeroen schreef:
ROGUE schreef:
Jeroen schreef:
ROGUE schreef:
cybershot_F505 schreef:
Het is de moeite waard om de volgende link even uit te checken.

http://www.thedigitalbits.com/reviewshd/bdreviews071609.html

Bedankt Marco, ik ben overtuigd: mijn pre-order voor de UK versie blijft staan Very Happy !

Hou er wel rekening mee dat de UK versie van Seizoen 4.5 enkel de uitgebreide versie van "A disquiet follows my soul" bevat.

Voor de verlengde versies van "Islanded in a Stream of Stars" en "Daybreak" moet je dus bij de Regio 1 zitten.

Van welke bron heb je deze info?

http://www.dvdtimes.co.uk/content/id/70778/battlestar-galactica-the-final-season.html

http://www.dvdtimes.co.uk/content/id/70530/battlestar-galactica-the-final-season-r2-in-june-updated.html

http://www.reviewgraveyard.com/00_revs/r2009/dvd/09-06-01_battle-galactica-fin.html

http://forums.syfy.com/index.php?showtopic=2333532

Het kan natuurlijk, maar dan ga je ervan uit dat de inhoud van de losse box (in dit geval op DVD), hetzelfde zal zijn als in de Complete series.
En daar twijfel ik sterk aan, want als je die lijn door zou trekken voor de andere seizoenen, dan zou de UK er erg bekaaid vanaf komen qua extra's (aangezien alle losse boxen i.v.m. de USA kale versies zijn).
Dit werd waarschijnlijk gedaan omdat de r2 boxen veel eerder uitkwamen, en dat je dus kon kiezen: kale versies die je eerder kunt kopen, of de uitgebreide versies waar je op moest wachten.

Ik ga ervan uit, dat de Complete series voor de diverse regio's hetzelfde zullen zijn, zeker voor de blu-ray's waarvan er nog niet 1 in de UK uit is.

Maar..........we houden het zeker in de gaten Jeroen Wink.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Do Aug 06, 2009 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is jammer.....dacht ik wat centen te besparen door de BSG box bij thehut te bestellen tijdens hun 10% actie, krijg ik een mail dat de bestelling geannuleerd is omdat ze deze niet buiten de UK verzenden......
Ondertussen had ik alweer mijn amazon bestelling geannuleerd.

Ik laat het maar even zo, heb toch een klein beetje schrik gekregen na de post van Jeroen, en ik wil uitsluiten dat ze opeens een week van tevoren gaan verzenden, en dat blijkt dat uit reviews dat Jeroen toch gelijk heeft.

Ik zit dus weer in de fase afwachten Smile.

Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Za Aug 08, 2009 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook ik wacht nog even hoe het precies zit met de UK versie. Hoe dan ook, ik zal en ik moet BSG op BR hebben Cool
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Za Aug 08, 2009 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

cybershot_F505 schreef:
Ook ik wacht nog even hoe het precies zit met de UK versie. Hoe dan ook, ik zal en ik moet BSG op BR hebben Cool

Hear hear Wink!

Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2009 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zat net bij DVDTimes te kijken en zag daar het persbericht.

http://www.dvdtimes.co.uk/content/id/71269/battlestar-galactica-the-complete-series-r2uk-bd-in-september.html

Citaat:
Battlestar Galactica: The Complete Series (Limited Edition Blu-ray) - £159.99 RRP – This 20-disc Blu-ray set includes every episode (plus the Razor film), all of the season extras plus over 140 hours of exclusive blu-ray bonus content including 2 extended episodes, interactive quizzes, The Resistance Webisodes and much more.

2 extended episodes Confused Ik zou toch zweren dat het er meer waren.
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2009 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

DVDactive levert ook niet veel meer info over deze UK boxset.

Citaat:
Universal Pictures UK has announced the DVD and Blu-ray release of Battlestar Galactica: The Complete Series for the 21st of September, priced at around £119.99 and £159.99 respectively. A list of rumoured bonus material can be found below, along with the artwork. There will also be a special 'online only' DVD release that includes a Cylon Centurion figure. This will retail for around £129.99. We'll bring you more info as it arrives, along with superior artwork.

•Audio/Podcast Commentaries
•Deleted Scenes
•Battlestar Galactica: The Lowdown
•Extended Episodes
•Minisodes
•Sneak Peek at Caprica
•David Eick’s Video Blogs
•‘What the Frak is Going on with Battlestar Galactica?’
•‘Evolution of a Cue’
•Behind the Scenes Featurettes
•Sketches and Art

ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Aug 12, 2009 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

cybershot_F505 schreef:
Ik zat net bij DVDTimes te kijken en zag daar het persbericht.

http://www.dvdtimes.co.uk/content/id/71269/battlestar-galactica-the-complete-series-r2uk-bd-in-september.html

Citaat:
Battlestar Galactica: The Complete Series (Limited Edition Blu-ray) - £159.99 RRP – This 20-disc Blu-ray set includes every episode (plus the Razor film), all of the season extras plus over 140 hours of exclusive blu-ray bonus content including 2 extended episodes, interactive quizzes, The Resistance Webisodes and much more.

2 extended episodes Confused Ik zou toch zweren dat het er meer waren.

Dat klinkt echt niet goed....op de US versie zijn er 5 (6 als je Razor meetelt).
Zou het dan toch de US-versie worden? Als dit klopt, voor mij wel in ieder geval....

Terug naar boven
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2009 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed nieuws wat betreft de UK versie: de extended versions zitten er toch allemaal op!

Poeh, gelukkig maar, scheelt toch wat euro's en wachttijd......

Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Do Aug 13, 2009 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

YES!!

Het zou behoorlijk dom zijn geweest van Universal om niet dezelfde HDmasters te gebruiken als de Amerikaanse editie. Bij DVD is dat toch wel te begrijpen vanwege PAL/NTSC. Tuurlijk rechtenkwesties kunnen ook een rol spelen, maar op technisch gebied met HD ben je iig van dat PAL/NTSC gekloot af.
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2009 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

The Plan is niet de allerlaatste BSG aflevering/film, althans als ik de volgende bericht mag geloven.

Citaat:
For now, Edward James Olmos just wants you BSG fans to buy The Plan on Blu-ray when it comes out on Oct. 27 (Eddie's really into Blu-ray for some reason), but he also insisted, "I can guarantee you this will not be the last movie on Battlestar Galactica."

update:

Citaat:
This statement, however, is by no means official, as both Ron Moore, David Eick, and SyFy have made no mention of any additional Battlestar films.

Olmos later went on to clarify that if The Plan sold ¾ of a million copies (750,000) then Universal Studios would assuredly be willing to produce future Battlestar-related productions.

Sowieso koop ik The Plan op Blu. Cool
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2009 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

ROGUE schreef:

En dan nu met live action beelden. Wink

http://www.youtube.com/watch?v=Vz7sJGUpDvA
Flying Dagger
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2009 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan ik die voor een euri of 70 kopen? Razz Zoveel geld zou ik kwijt zijn aan de 4 seizoenen los (R4 oid). Razz Razz Razz
Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2009 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Flying Dagger schreef:
Kan ik die voor een euri of 70 kopen? Razz Zoveel geld zou ik kwijt zijn aan de 4 seizoenen los (R4 oid). Razz Razz Razz
Ja duh! smartass als je de DVD's neemt ben je een stuk goedkoper uit Razz

But moi wil BSG in Hi-Def. DVD's voldoen niet aan die norm Rolling Eyes
Flying Dagger
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2009 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Neem aan dat die dingen in zowel BR als DVD vorm te krijgen zijn? Smile

Ga geen bakken uitgeven aan BRs, zo leuk vond ik deze serie óók weer niet Smile. I'm on a budget, you know...
Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Flying Dagger schreef:
Neem aan dat die dingen in zowel BR als DVD vorm te krijgen zijn? Smile
Het plaatje van de boxset en de live action beelden zijn idd van de DVD tin boxset. Maar de Blu-ray tin boxset is precies hetzelfde. Cool

Het lullige is dat alleen seizoen 1 (incl. mini series) en seizoen 4.5 los verkrijgbaar zijn op BR. No way dat ik ga wachten totdat de rest op BR is verschenen terwijl er een mooie limited box set verkrijgbaar is met alle seizoenen.
veldie
member
member

BerichtGeplaatst: Di Sep 15, 2009 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat

BR box is besteld op Amazon.co.uk. Volgende week ga ik denk ik een Mexicaanse griep simuleren ... Wink

My DVD collection /
Terug naar boven
Jeroen
member
member

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2009 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Is er iemand die al weet of de Benelux uitgave (DVD) van seizoen 4 ook de verlengde versies van "A Disquiet Follows my Soul", "Islanded in a Stream of Stars" en "Daybreak" bevat?

De Franse uitgave, die ook uit 8 DVDs bestaat, zou deze immers wel hebben (althans, volgens http://www.battlestargalactica-dvd.fr/). Bij de opsomming van de extras voor de Benelux uitgave wordt er echter zelfs niet gesproken over de lange versies (maar vreemd genoeg wel over de webisodes, die dan weer op geen enkele andere uitgave te vinden zijn), en dit terwijl zelfs de UK versie van de tweede helft van het seizoen toch nog 1 verlengde aflevering bevatte.

Natuurlijk, de verlengde aflevering van Pegasus in seizoen 2 stond ook nergens aangekondigd als extra, maar we hebben hem wel gekregen. Vandaar dat ik niet gewoon op de opgesomde extras afga.
Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2009 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeroen schreef:
Is er iemand die al weet of de Benelux uitgave (DVD) van seizoen 4 ook de verlengde versies van "A Disquiet Follows my Soul", "Islanded in a Stream of Stars" en "Daybreak" bevat?

Ja. En als dat niet zo is, kan ik alsnog Werner de schuld geven. Want hij heeft de review geschreven op DVDinfo.be Wink
Werner Peeters
DVDforum Partner
DVDforum Partner

BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2009 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

cybershot_F505 schreef:
Jeroen schreef:

Ja. En als dat niet zo is, kan ik alsnog Werner de schuld geven. Want hij heeft de review geschreven op DVDinfo.be Wink

De lange versies staan er wel degelijk op, de korte niet. Ik haal er even de duurtijd per aflevering bij...
A Disquiet That Follows My Soul extended (50:54)
Islanded In A Stream Of Stars extended (1:00:30)
Daybreak part 1, 2 & 3 extended (2:26:17)

't Is wel geen Benelux-release maar Vlaanderen-Nederland only. D'r staan geen Franse ondertitels op, alleen Nederlandse.
Jeroen
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2009 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Werner Peeters schreef:
cybershot_F505 schreef:
Jeroen schreef:

De lange versies staan er wel degelijk op, de korte niet. Ik haal er even de duurtijd per aflevering bij...

't Is wel geen Benelux-release maar Vlaanderen-Nederland only. D'r staan geen Franse ondertitels op, alleen Nederlandse.

Heerlijk! Bedankt!
Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Di Sep 22, 2009 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat

veldie schreef:
BR box is besteld op Amazon.co.uk. Volgende week ga ik denk ik een Mexicaanse griep simuleren ... Wink
Ik heb de BR box al binnen. Cool

BTW: Het bijbehorende boekje bevat profiles van de karakters , een glossary en natuurlijk de episode guide per disc. Tevens zijn de extra's ook vermeld in het boekje.
Jeroen
member
member

BerichtGeplaatst: Di Sep 22, 2009 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Werner Peeters schreef:
cybershot_F505 schreef:
Jeroen schreef:

Heb wel een paar, weliswaar kleine, opmerkingen op de review. Gezien ik geen topic over de recensie vindt, zal ik dit maar hier neerschrijven.

(Eerst even neuten op details :p )

In tegenstelling tot wat de review zegt, staat AFLEVERING iedere keer toch correct gespeld (niet dat het er iets toe doet). (Daarentegen is het mij wel opgevallen dat de korte inhoud aan de achterkant van de doos langs geen kanten overeenstemt met wat er gebeurt in de reeks.)

Het tekstje onder de screenshots is bovendien verkeerd:
Twelve cylon models
Seven are known
Four live in secret
One will be revealed

Tenslotte vraag ik mij wel af hoe je "The Hub" een filleraflevering kan noemen. Komt zelf niet in de buurt vind ik. Er zijn trouwens geen echte complete fillerafleveringen in seizoen 4. Een filleraflevering is immers een aflevering die je gewoon kan weglaten, en je nooit dat nooit zou opgemerkt hebben. In seizoen vier zijn er echter geen afleveringen waar er niet op een of andere wijze terug naar verwezen wordt in volgende afleveringen.

Maar voor de rest ben ik het grotendeels eens met je recensie, hoewel ik persoonlijk een hogere score zou gegeven hebben (maar dat is uiteraard mijn mening).
Terug naar boven
veldie
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Sep 23, 2009 09:05    Onderwerp: Reageren met citaat

cybershot_F505 schreef:

Is gisteren ook toegekomen. Ga binnen een paar minuten naar aflevering 4 van seizoen 4 kijken. Man man, dit is een pracht van een uitvoering voor een pracht van een reeks.

My DVD collection /
Terug naar boven
Werner Peeters
DVDforum Partner
DVDforum Partner

BerichtGeplaatst: Wo Sep 23, 2009 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeroen schreef:
In tegenstelling tot wat de review zegt, staat AFLEVERING iedere keer toch correct gespeld

Toch niet hoor.

Citaat:

Dat klopt, ik heb het verbeterd.

Citaat:
hoewel ik persoonlijk een hogere score zou gegeven hebben.

Een 8/10 is toch niet rotslecht, toch?
Jeroen
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Sep 23, 2009 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Werner Peeters schreef:
Jeroen schreef:
In tegenstelling tot wat de review zegt, staat AFLEVERING iedere keer toch correct gespeld

Toch niet hoor.

Citaat:

Dat klopt, ik heb het verbeterd.

Citaat:
hoewel ik persoonlijk een hogere score zou gegeven hebben.

Een 8/10 is toch niet rotslecht, toch?

Ik heb toch nooit beweerd dat het een slechts score was? Gewoon dat ik persoonlijk meer had gegeven.

Wat het menuscherm betreft:

Lees ik nu zo slecht?
Terug naar boven
Werner Peeters
DVDforum Partner
DVDforum Partner

BerichtGeplaatst: Wo Sep 23, 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeroen schreef:

Lees ik nu zo slecht?

Nee, maar kies nu eens "ondertiteling" en kijk eens wat er dan staat?
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Sep 23, 2009 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

cybershot_F505 schreef:
veldie schreef:

BTW: Het bijbehorende boekje bevat profiles van de karakters , een glossary en natuurlijk de episode guide per disc. Tevens zijn de extra's ook vermeld in het boekje.

Lekker Marco Wink. En niet gaan vertellen hoe mooi hij is; ik heb 'm gepland voor november samen met Star Trek. Dan ben ik ongeveer klaar met Six Feet Under en Eureka Very Happy .
Dus niet overhalen om eerder te kopen he Twisted Evil .

Terug naar boven
Jeroen
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Sep 23, 2009 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Werner Peeters schreef:
Jeroen schreef:

Lees ik nu zo slecht?

Nee, maar kies nu eens "ondertiteling" en kijk eens wat er dan staat?

Ok, je hebt inderdaad gelijk.

Ik doe de ondertitelingen steeds aan via de afstandsbediening wanneer de aflevering al bezig is, vandaar dat ik het nooit had gezien...
Terug naar boven
RW
member
member

BerichtGeplaatst: Do Sep 24, 2009 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat

En de BR UK heeft ook gewoon de extended episodes?
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Do Sep 24, 2009 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ROGUE schreef:
cybershot_F505 schreef:
veldie schreef:

Lekker Marco Wink. En niet gaan vertellen hoe mooi hij is;
Ik ga niet vertellen dat deze box mooi is. Ik ga niet vertellen dat alle 20 BD50s schijven bijna vol zijn. Het is gewoon 1TB aan junkfood. Mr. Green

ROGUE schreef:
ik heb 'm gepland voor november samen met Star Trek. Dus niet overhalen om eerder te kopen he Twisted Evil .

Welnee joh. Geduld is een schone zaak. Cool Kom laat ik maar weer een aflevering kijken van BSG. Twisted Evil

RW schreef:
En de BR UK heeft ook gewoon de extended episodes?
Jazeker. De UK BR box is kwa inhoud 100% gelijk aan de US BR box. Maar je moet niet schrikken als je de back cover van de tin bekijkt. Confused

Laatst aangepast door cybershot_F505 op Za Sep 26, 2009 21:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Sep 25, 2009 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Zucht...ik ben sterk, ik ben sterk, ik ben sterk.....

Terug naar boven
veldie
member
member

BerichtGeplaatst: Za Sep 26, 2009 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

ROGUE schreef:
Zucht...ik ben sterk, ik ben sterk, ik ben sterk.....

No worries .... soon you'll be "switched on" ... Twisted Evil

My DVD collection /
Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Za Sep 26, 2009 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat

JP, The Force is strong with you..... Wink
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Za Sep 26, 2009 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb gewoon een ijzersterke wil.....
Spoiler:
niet dus. Ik heb 'm net besteld.....sorry. Ik dacht aan één van de allerbeste scenes die ik ooit heb gezien (waar dan ook) namelijk de scene met die geweldige muziek, als Baltar en number Six het operahuis binnenlopen naar hun kind, en ik dacht: waarom mijzelf nog anderhalf maand pijnigen. Het vlees is zwak, sorry.

Very Happy

Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Za Sep 26, 2009 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ik al verteld hoe mooi die BR box is....

Spoiler:
MOOI HE!

Mr. Green
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Zo Sep 27, 2009 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Via amazon, dus die moet hopelijk volgende week binnenkomen Wink.

Terug naar boven
veldie
member
member

BerichtGeplaatst: Zo Sep 27, 2009 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Zopas de laatste (extended) aflevering gezien. Tranen in de ogen ... pracht van een serie ... pracht van een einde.

My DVD collection /
Terug naar boven
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

En binnen. Helaas is de box linksachter iets 'uitgedeukt' Sad, niet echt heel opvallend, maar ja, voor dat geld (het totaal, voor zoveel discs is het natuurlijk goedkoop) mag hij wel perfect zijn.
Kijken wat ze zeggen bij amazon.
Viel me wel meteen op dat de eerste discs bijna niet uit het kartonnetje komen.
Verder geen tijd om nu te kijken, maar dat komt wel van de week Wink.

Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ROGUE schreef:
En binnen.

En ik kreeg de vandaag de cc rekening binnen. Van 135 voor 133 Euro. Yep, ik kreeg van Amazon nog 2 euro korting. De uiteindelijke verkoop prijs is dus verlaagd. Cool Koopje toch voor 20 blauwe schijven. Bij de M.M. kost BSG S1 70 Euro en dat voor NL subs Confused Rolling Eyes

ROGUE schreef:
Helaas is de box linksachter iets 'uitgedeukt' Sad, niet echt heel opvallend, maar ja, voor dat geld (het totaal, voor zoveel discs is het natuurlijk goedkoop) mag hij wel perfect zijn.

Geen enkele deuk. Pakketje kwam trouwens binnen via TNT.

ROGUE schreef:
Viel me wel meteen op dat de eerste discs bijna niet uit het kartonnetje komen.
Dat had ik dus ook. En anderen had ik begrepen uit diverse forums.
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Do Okt 01, 2009 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik krijg netjes een vervangend exemplaar toegestuurd.
De oude stuur ik terug, en ook die verzendkosten worden netjes vergoed. Zoals verwacht weer een prima service van amazon!

Terug naar boven
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2009 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

En ik ben ondertussen begonnen....prachtig.
Eerst even het operadeel van Kobol's last gleaming part 2 Wink, en nu bezig aan het 2e seizoen (1ste seizoen heb ik niet zo lang geleden gezien op HD-DVD).
Ik ben dus niet gelijk naar Daybreak gegaan, knap he Smile.

Beeld is prachtig, bijvoorbeeld aan boord van Galactica lekker rauw, op Caprica overbelicht, en op Kobol weer 'normaal'. Duidelijk is dat je in vergelijking met de DVD's veel meer ziet.

4 deeltjes gezien, en ik heb er weer helemaal zin in.....en dan heb ik nog niets met de extra's gedaan.

Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2009 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

@ ROGUE Aangezien jij de HD-DVD van S1 ook hebt, hoe is de beeldkwaliteit van de BR (S1 uiteraard). Yep een vergelijking. Wink

Niet dat ik de format war opnieuw wilt gaan opstarten integendeel. Maar de HD-DVD versie werd op highdefdigest flink afgekraakt. Gelukkig heb ik mij kunnen inhouden zowel op DVD als op het HD-DVD gebied van BSG. De dubbele dip schade valt wel mee.
Ernasto
member
member

BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2009 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat

cybershot_F505 schreef:
@ ROGUE Aangezien jij de HD-DVD van S1 ook hebt, hoe is de beeldkwaliteit van de BR (S1 uiteraard). Yep een vergelijking. Wink

Niet dat ik de format war opnieuw wilt gaan opstarten integendeel. Maar de HD-DVD versie werd op highdefdigest flink afgekraakt. Gelukkig heb ik mij kunnen inhouden zowel op DVD als op het HD-DVD gebied van BSG. De dubbele dip schade valt wel mee.

Ik vond de beeldkwaliteit van de HD-DVD's niet echt slecht, aangezien dat korrelige en fletse bij de serie hoort. Echter, het is geen high-definition referentiekwaliteit. Ik heb S2 t/m S4 Blu Ray vergeleken met S1 HDDVD en de beeldkwaliteit is stukken beter: veel scherper en schoner. Ik moet S1 op Blu Ray nog zien, maar ik ben erg blij dat Universal de overige seizoenen nu op Blu Ray heeft uitgebracht. Wat een serie. Nu alleen nog The Sopranos (The Complete Series) Wink

Life In HD.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Za Okt 10, 2009 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat

cybershot_F505 schreef:

ERnasto heeft al antwoord gegeven Wink, en ik heb de HD-DVD (en mijn DVD's) al verkocht, dus ik kon zelf de vergelijking niet meer maken.

Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Za Okt 10, 2009 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij onbreekt 1 deleted scene op 1 van de 20 Blu-ray discs.
Namelijk deze:

En weer terug naar The Plan voor meer info.

http://io9.com/5377751/just-how-uncut-and-uncensored-will-bsgs-final-cylon-revelation-be
ROGUE
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Okt 19, 2009 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

En het bevestigd: The Plan is regiovrij!
Nu even kijken waar ik 'm bestel...

Terug naar boven
Ernasto
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Okt 19, 2009 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren de HD van The Plan gezien: Spoiler:
hoewel ik het wel mooi vind weer wat BSG te zien, is het een beetje langdradig en duurde The Plan wat aan de lange kant (110 min.). Er is ook heel veel gerycled materiaal in de film verwerkt, waardoor het echt nieuwe materiaal misschien 60% v/h totaal is? Je ziet nu veel van andere perspectieven, het loopt sowieso door het hele eerste seizoen van BSG.

En ja, je ziet boobies & beavers in de striptent en gezamelijke doucheruimte op The Galactica.

Life In HD.
Terug naar boven
cybershot_F505
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Okt 19, 2009 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

ROGUE schreef:
En het bevestigd: The Plan is regiovrij!
Correct me if I'm wrong. Tot nu toe zijn alle verschenen Universal Blu-ray's regiovrij. Dus op zich is dat geen verrassing Wink

Ernasto schreef:
Spoiler:
Je ziet nu veel van andere perspectieven, het loopt sowieso door het hele eerste seizoen van BSG.

[rewind tape]Correct me if I'm wrong.[/rewind tape]

Spoiler:
Volgens mij ook het 2e seizoen.

Ernasto
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Okt 19, 2009 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik typ ook sowieso.. Wink

Life In HD.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    DVDforum Forumindex -> Series, Films en Roddels Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: